|
|
|
.
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
Dragon Age: Inkwizycja ozłocone
| |
Mark Darrah, pełniący w studiu BioWare rolę producenta, poinformował na oficjalnym blogu zespołu, że prace nad Dragon Age: Inquisition dobiegły już końca. Gra uzyskała tzw. złoty status na wszystkich platformach docelowych, czyli PC oraz konsolach Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 i PlayStation 4. Oznacza to, że zapowiedziana jakiś czas temu data premiery zostanie dotrzymana i nie ma już szans na kolejne opóźnienia. Produkcja zadebiutuje w Europie 20 listopada, a dwa dni wcześniej wyląduje na półkach sklepów w Stanach Zjednoczonych. Rodzimy oddział firmy Electronic Arts opracowuje filmową lokalizację dla wszystkich wersji tytułu. Poza wydanie standardowym dostępna też będzie bogata Edycja Kolekcjonerska.
Prace nad Dragon Age: Inkwizycja trwały ponad cztery lata i rozpoczęły się jeszcze zanim poprzednia odsłona cyklu trafiła do sprzedaży. Dla studia BioWare był to trudny projekt z powodu licznych zmian w porównaniu z poprzednimi częściami. Porzucono autorski silnik zespołu i przestawiono się na technologię Frostbite 3. Ponadto mocno przerobiono system walki oraz przywrócono grywalne rasy, których zabrakło w „dwójce". Gra zaoferuje także bardzo obszerną zawartość i przejście głównej kampanii oraz wszystkich misji pobocznych ma zapewnić około 150-200 godzin zabawy.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
| 2014-11-01 12:37:26
|
| |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|